Primarita Sectorului 1, Clotilde Armand imaginea neputiintei justitiei romane
Stau in sectorul unu si nu ne suporta doamna primar! NIMENI nu ii face nimic!
NIMENI
- Clotilde Armand este un exemplu clar al neputinței sistemului de justiție românesc, care nu a reușit să ofere o soluție în dosarul său de incompatibilitate.
- Dosarul lui Clotilde Armand este un exemplu concret al ineficienței justiției din România, care nu a reușit să își facă treaba în mod corespunzător.
- Cazul Clotilde Armand este o ilustrare elocventă a lipsei de independență a justiției românești, care nu a reușit să ia decizii corecte și imparțiale în acest caz.
- Neputința justiției din România este evidențiată de cazul Clotilde Armand, care a rămas fără o soluție clară în dosarul său de incompatibilitate.
- Dosarul Clotilde Armand este un exemplu convingător al corupției și influenței politice asupra sistemului de justiție din România.
- Neputința justiției românești este vizibilă în cazul Clotilde Armand, care așteaptă de mult timp o soluție în dosarul său.
- Cazul Clotilde Armand este un exemplu elocvent al lipsei de transparență și eficiență a justiției din România, care nu a reușit să ofere o soluție clară în acest caz.
- Clotilde Armand este un exemplu concret al faptului că justiția română este neputincioasă și coruptă, iar acest lucru trebuie să se schimbe.
- Dosarul lui Clotilde Armand arată cât de mult trebuie să se schimbe sistemul de justiție din România, astfel încât să fie capabil să ofere o soluție justă și imparțială în astfel de cazuri.
- Cazul Clotilde Armand este un exemplu clar al faptului că justiția din România este neputincioasă și nu este capabilă să ofere o soluție într-un mod adecvat și în timp util.
Am depus o cerere si uitati raspunsul
Primarul Sectorului 1 si-a inceput exercitarea mandatului in luna octombrie anul 2020, iar in contextul creat de pandemia de Covid-19, situatie generata pana in luna martie 2022, autoritatea publica locala executiva a apreciat ca fiind necesare masurile de evitare a interactiunii cu un numar mare de persoane in spatii inchise.
La nivelul Serviciului Tehnica Legislativa, Secretariat si Arhiva, toate cererile de audienta adresate Primarului Sectorului 1 au fost analizate si s-au cerut puncte de vedere structurilor din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 1 cu atributii in domeniu, Compartimentului de Strategii de Dezvoltare Durabila, Programe, Proiecte, Compartimentului Fond Imobiliar, Serviciului Autorizatii de Functionare si Servicii Publice, Serviciul Urmarire Contracte, Lucrari, Reabilitare Termica si Energii Alternative, Directia Publica de Evidenta a Persoanelor si Stare Civila Sector 1, respectiv institutiilor subordonate Primarului Sectorului 1, Directia Generala de Impozite si Taxe Locale, Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a Sectorului 1, Administratia Domeniului Public Sector 1, Politia Locala Sector 1, in vederea comunicarii catre petent a solutiilor legale.
Reprezentantii acestor structuri au analizat problemele ridicate de catre cetateni si au intocmit raspuns pentru fiecare cerere / problema sesizata, in conformitate cu prevederile art. 8 din Ordonanta Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor